Gå til sidens indhold

Privatlivs- & Cookiepolitik

Vi bruger cookies for at give dig som bruger den bedst mulige oplevelse på dst.dk. Ved at fortsætte på siden accepterer du vores brug af cookies.

OK

Læs mere om vores Privatlivs- & Cookiepolitik her

Markeds­analyse og offentlig menings­måling

Formålet med statistikken for området markedsanalyse og offentlig meningsmåling er - sammen med statistikker for andre serviceerhverv - at bidrage med ny information om servicesektoren og dens aktivitetsområder.

Introduktion

Undersøgelsen for området markedsanalyse og offentlig meningsmåling blev første gang gennemført for året 2001. Den bliver gennemført hvert andet år og omfatter følgende branche:

732000 Markedsanalyse og offentlig meningsmåling

Der indsamles information vedrørende følgende serviceydelser for de enkelte brancher på området:

  • Kvalitative undersøgelser
  • Kvantitative ad-hoc undersøgelser
  • Kvantitative undersøgelser som gentages
  • Markedsanalyse baseret på registre mv.
  • Anden markedsanalyse
  • Offentlig meningsmåling
  • Andre produkter og serviceydelser
Dokumentation
 

Statistikdokumentation

Få et overblik over statistikkens formål, indhold og kvalitet. Her kan du bl.a. få svar på, hvilke kilder statistikken bygger på, hvad den indeholder og hvor ofte den udkommer.

Artikler og publikationer om 'Markeds­analyse og offentlig menings­måling'

13.12.19
Stigende omsætning på internetannoncer i 2018
Stigende omsætning på internetannoncer i 2018
Nyt

Fandt du ikke det, du søgte?

Har du brug for hjælp til at finde den rette statistik?
Kontakt vores informationsservice

Har du behov for skræddersyet statistik, hjælp til interviewundersøgelser, eller ønsker du som forsker adgang til mikrodata? Så kan vi hjælpe dig.
Læs mere om vores produkter og ydelser

Få et dybere indblik i erhvervs­statistikkerne


Kursus - Erhvervsstatistik

Kursusoversigt

Ansvarlig for siden

Mahtab Keshavarz