Gå til sidens indhold

Udenrigs­handel med tjenester - kvartal

Der er periodiske driftsproblemer med NemID medarbejdersignatur. Dette kan give fejl, når man logger på for at indberette. Hvis du oplever fejl, når du logger på, prøv da igen, og vent ellers et par timer (du kan se driftsstatus her: www.digitaliser.dk/services).

Vi er forstående overfor, at fejlen kan føre til overskridelser af indberetningsfrister, der forfalder fra 22. juni, og så længe driftsproblemerne varer ved. Bemærk, at du eventuelt kan søge udsættelse på www.dst.dk/udsaettelse.

Indberetning via IDEP.web

Start indberetning

Se vejledninger og skabeloner til indberetning via IDEP.web

Indberetningsfrister

Periode Frist
1. kvartal 2012 19. april 2021
2. kvartal 2021 14. juli 2021
3. kvartal 2021 14. oktober 2021
4. kvartal 2021 14. januar 2022

Vejledninger til indberetning

Supplerende oplysninger

Kontakt

Support til indberetning

Kontakt statistikkontoret om indberetningens indhold

uhtjenester@dst.dk

Formål og anvendelse

Formålet med statistikken er at belyse den danske udenrigshandel med tjenesteydelser (import og eksport af tjenester). Statistikken belyser både ydelsens art og det land/område, der handles med.

Læs mere om indberetning til Danmarks Statistik



Emneside: Udenrigshandel med tjenester

Se Nyt fra Danmarks Statistik

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere