Gå til sidens indhold

Vælg eller skift indberetningsmåde

Udfyld og indsend formularen nedenfor, HVIS jeres virksomhed:

  • skal indberette fraværsstatistik for første gang – og I ikke tidligere har valgt indberetningsmåde.
  • skifter indberetningsmåde, servicebureau eller system til løn/fravær/tidsregistrering, i løbet af indberetningsperioden.

Når vi har opdaterede oplysninger om jeres indberetningsmåde, kan vi vejlede jer målrettet.

Indsamling af data fra årets start letter jeres indberetning

I kan indberette til fraværsstatistikken på fire måder:

  1. Indberetning via et eksternt servicebureau
  2. Indberetning via upload af data fra et internt løn-/fraværssystem (indkøbt eller selvudviklet)       .
  3. Indberetning via upload af CSV-fil fra tidsregistreringssystem
  4. Indberetning ved hjælp af standard regneark "Skema til Fravær"/manuel indtastning (hvis I ikke anvender et servicebureau eller et system til løn/fravær/tidsregistrering). 

Læs mere om de forskellige indberetningsmåder.

Mange virksomheder indberetter lettest via virksomhedens eksterne servicebureau eller interne system til løn/fravær/tidsregistrering.

Bemærk: Systemerne skal sættes op til statistikindberetning – og opdateres med personoplysninger, fraværstyper m.m. – fra indberetningsperiodens start.

Hvis systemerne ikke opsættes korrekt fra start, vil I skulle indtaste oplysningerne manuelt i et standard regneark (indberetningsmåde 4).

Vælg eller skift indberetningsmåde

Vælg indberetningsmåde nedenfor, indtast kontaktoplysninger på virksomhedens kontaktperson for denne indberetning, og afslut med "INDSEND" – så vil I modtage information om forberedelse og opsætning til jeres valgte indberetningsmåde. 

 

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist