Gå til sidens indhold

Sociale ressourcer

Danmarks Statistik belyser også, hvordan COVID-19 påvirker alle områder af erhvervslivet. Din indberetning er vigtig for at belyse forholdene i din branche.

Vær opmærksom på, at I kan modtage flere anmodninger til indberetning af Sociale ressourcer, da disse vedrører forskellige blanketter.

Indberet på Virk.dk

Start indberetning

Virksomheden bruger typisk ca. 1 time på denne indberetning.

Bemærk: Under journalnr. fremgår det, hvilken blanket indberetningen drejer sig om. De 2 første cifre i journalnr. angiver hvilken blankettype det omhandler – de sidste 3 cifre er kommunenr. Der kan fx stå: 74xxx, hvilket betyder, at det drejer sig om blanket 74 og xxx refererer til kommunens 3 cifrede kommunenr.

Indberetningsfrist

Fristen for indberetningen er 7. maj 2021.
På grund af den særlige situation med COVID-19 vil det være muligt at få forlænget indberetningsfristen. Hvis fristen skal forlænges, bedes I kontakte os via kontaktoplysningerne nederst på siden.

Tællingsugen i 2021 er uge 15.
Hvis det i denne særlige situation med COVID-19 ikke er muligt at indberette for uge 15, vil det være muligt at indberette for en anden uge. Vi opfordrer til at en alternativ indberetningsuge så vidt muligt bliver uge 17.

Blanketter og kladder
Vejledninger
Kontakt

Udsættelse af frist og problemer med at indsende data:

Support til indberetning

Faglige spørgsmål:

Skriv til socres@dst.dk eller ring direkte til 39 17 34 63.

Om statistikken

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist

Databeskyttelse af personoplysninger

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger mv.

Læs mere om databeskyttelse

Anbefalede browsere

Digitale blanketter fungerer ikke optimalt i Internet Explorer. Brug en moderne browser, fx Chrome, Firefox eller Edge. 
NemID nøglefil fungerer ikke i Edge og Safari.

Læs mere om understøttede browsere