Gå til sidens indhold

Ældreområdet

Der er periodiske driftsproblemer med NemID medarbejdersignatur. Dette kan give fejl, når man logger på for at indberette. Hvis du oplever fejl, når du logger på, prøv da igen, og vent ellers et par timer (du kan se driftsstatus her: www.digitaliser.dk/services).

Vi er forstående overfor, at fejlen kan føre til overskridelser af indberetningsfrister, der forfalder fra 22. juni, og så længe driftsproblemerne varer ved. Bemærk, at du eventuelt kan søge udsættelse på www.dst.dk/udsaettelse.

Indberet på via CEMOS web:

Upload filer via CEMOS.WEB

Bemærk: Hjælp til upload se ”Vejledninger” længere nede på siden.

Indberetningsfrister

Fristen for indberetning er den 15. i den efterfølgende måned.

Årshjul for ældredokumentationen - grafik


Kontakt

E-mail: aeldredok@dst.dk
Tlf.: 39 17 34 70

Om statistikken

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist