Kontakt Forskningsservice
Support vedr. Danmarks Datavindue og forskerprojekter
Telefon: 39 17 31 30 // E-mail forskningsservice@dst.dk
Du kan kontakte Forskningsservices call-center alle hverdage mellem 10:00-15:00 (undtaget mandage mellem 11:00 - 14:00).
Her kan du få hjælp til data, leverancer, dokumentation mv.
IT-support
Telefon: 39 17 38 00 // E-mail servicedesk@dst.dk
Skal du have hjælp til log-on, servere eller andre IT-problemer, bedes du tage fat i vores IT-afdeling.
IT kan kontaktes mandag – torsdag kl. 8:30-16 og fredag kl. 8:30-15:30.
Administration
Telefon: 39 17 31 32 // E-mail les@dst.dk
Har du spørgsmål omkring bruger- og tilknytningsaftaler, forskeroprettelser, password mv. kan du kontakte vores administration alle hverdage mellem 10:00-15:00 (undtaget mandag og onsdag mellem 13:00-14:00).
Teams i Forskningsservice
Myndighedsteamet
Myndighedsteamet varetager opgaver for ministerier, styrelser, regioner og kommuner, der varetager myndighedsbetjening. Kontakt Myndighedsteamet på: FSEmyndighedsordning@dst.dk
Sundhedskundeteam
Sundhedskundeteamet løser serviceopgaver til brugere fra sundhedssystemet og universiteter. Kontakt Sundhedskundeteamet på: FSEsundhedskundeteam@dst.dk
Almenkundeteam
Almenkundeteamet løser serviceopgaver til brugere, der anvender Danmarks Statistiks registerdata til videnskabelige og statistiske undersøgelser. Kontakt Almenkundeteamet på: FSEalmenkundeteam@dst.dk
Se alle teams og medarbejdere i Forskningsservice
Leveringstider i Forskningsservice
I Forskningsservice vil vi behandle din henvendelse/opgave hurtigst muligt, og alle henvendelser/opgave behandles i den rækkefølge de modtages.
De eksisterende leveringstider tegner følgende billede:
- Der går cirka 5-6 uger fra vi modtager din første henvendelse til din sag tildeles en medarbejder
- Der går gennemsnitligt 9 uger fra projektoprettelse til levering
- Der går gennemsnitligt 2,5 uger fra kontraktindgåelse/prisgodkendelse til levering