Gå til sidens indhold

Kontakt Forskningsservice

Support vedr. Danmarks Datavindue og forskerprojekter

Telefon: 39 17 31 30 // E-mail forskningsservice@dst.dk

Du kan kontakte Forskningsservices call-center alle hverdage mellem 10:00-15:00 (undtaget mandage mellem 11:00 - 14:00).
Her kan du få hjælp til data, leverancer, dokumentation mv.

IT-support

Telefon: 39 17 38 00 // E-mail servicedesk@dst.dk

Skal du have hjælp til log-on, servere eller andre IT-problemer, bedes du tage fat i vores IT-afdeling.

IT kan kontaktes mandag – torsdag kl. 8:30-16 og fredag kl. 8:30-15:30.

Administration

Telefon: 39 17 31 32 // E-mail les@dst.dk

Har du spørgsmål omkring bruger- og tilknytningsaftaler, forskeroprettelser, password mv. kan du kontakte vores administration alle hverdage mellem 10:00-15:00 (undtaget mandag og onsdag mellem 13:00-14:00).

Teams i Forskningsservice

Myndighedsteamet

Myndighedsteamet varetager opgaver for ministerier, styrelser, regioner og kommuner, der varetager myndighedsbetjening. Kontakt Myndighedsteamet på: FSEmyndighedsordning@dst.dk 

Sundhedskundeteam

Sundhedskundeteamet løser serviceopgaver til brugere fra sundhedssystemet og universiteter. Kontakt Sundhedskundeteamet på: FSEsundhedskundeteam@dst.dk

Almenkundeteam

Almenkundeteamet løser serviceopgaver til brugere, der anvender Danmarks Statistiks registerdata til videnskabelige og statistiske undersøgelser. Kontakt Almenkundeteamet på: FSEalmenkundeteam@dst.dk

Se alle teams og medarbejdere i Forskningsservice

Leveringstider i Forskningsservice

I Forskningsservice vil vi behandle din henvendelse/opgave hurtigst muligt, og alle henvendelser/opgave behandles i den rækkefølge de modtages.

De eksisterende leveringstider tegner følgende billede:

  • Der går cirka 5-6 uger fra vi modtager din første henvendelse til din sag tildeles en medarbejder
  • Der går gennemsnitligt 9 uger fra projektoprettelse til levering
  • Der går gennemsnitligt 2,5 uger fra kontraktindgåelse/prisgodkendelse til levering