Gå til sidens indhold

Individhenførbare udgifter

Indberet via IDEP.web: 

Start indberetning

Indberet via system til system-løsning

Hvis I forventer at sende data til os via jeres økonomisystem, så kontakt jeres leverandør af systemet for at sikre jer, at det er sat op og kan sende data ind til os. Vi er klar til at modtage jeres data nu via system til system-løsningen. System til system-løsningen foregår ikke via virk.dk eller IDEP.web, men i stedet via leverancer på FTP.

Indberetningsfrist

Fristen for indberetning er blevet rykket til 16. maj 2022 (den var tidligere 15. april).

 

Databekendtgørelse
Kontakt

Kontakt individudgifter@dst.dk eller på fællesnummer: 39 17 32 50

I kan også kontakte os via www.dst.dk/sos.

Om statistikken

Formål og anvendelse

Statistikken skal bidrage til at styrke vidensgrundlaget om udgifter for forskellige grupper af borgere, der modtager indsatser efter serviceloven.

Alle oplysninger behandles fortroligt og anvendes udelukkende til statistiske formål. Deltagelse i undersøgelsen er frivillig, men jeres indberetning er vigtig for at sikre god statistik.

Support til indberetning

Kontakt os via vores supportformular. Vi kan svare via e-mail eller ringe dig op.

Support til indberetning

Anmod om udsættelse af frist