Strategy 2006
Officiel statistik, som er troværdig, er en væsentlig forudsætning for at demokratiet og samfundsøkonomien kan fungere. Strategy 2006 er Danmarks Statistiks plan for at levere den bedst mulige officielle statistik om samfundet og samfundsudviklingen i Danmark. Strategy 2006 fås også på dansk, Strategi 2006.
Strategy 2006 beskriver målsætninger i forhold til vores statistikprodukter, formidling, organisationsudvikling, samt målsætninger for Danmarks Statistiks virksomhedsgrundlag, dvs. det lovmæssige og økonomiske grundlag for virksomheden. Et selvstændigt afsnit gennemgår de rapporter, undersøgelser og målinger, som dokumenterer i hvilken udstrækning målsætningerne i Strategi 2006 bliver realiseret.
Strategy 2006 is a revised version of Strategy 2005, which was published in 2000.

Get as pdf
PrefacePrimary Objectives
Legal Basis and Foundation
The Main Tasks and Their Financial Basis
Interested Parties
Objectives for Statistics and Dissemination
Staff and Organisation
Achivement of Strategy 2006
1. Short History of Statistics Denmark
2. Organisation of EU Cooperation
3. Organisation of Other International Cooperation
4. Facts on Statistics Denmark
5. Statistics Denmarks Organisation Chart 1 January 2002
Colophone
StrategyAbout Statistics Denmark
ISBN: 87-501-1226-0
Released: 25 January 2002 09:00
No of pages: 48
Contact info:
Bo Johansen
Phone: +45