Gå til sidens indhold

Privatlivs- & Cookiepolitik

Vi bruger cookies for at give dig som bruger den bedst mulige oplevelse på dst.dk. Ved at fortsætte på siden accepterer du vores brug af cookies.

OK

Læs mere om vores Privatlivs- & Cookiepolitik her

Mediernes udvikling i Danmark – 2015

29. juni 2015 af MJK

Anden udgave af Kulturstyrelsens Rapportering om Mediernes udvikling i Danmark.

Dette er en samlet rapportering for mediebranchen, hvor det er muligt på ét og samme sted at finde både statistik for brug af både tv, radio, trykte medier (dagblade og lokale ugeaviser), internet og webtrafik. Desuden præsenteres analyser og beskrivelser af bl.a. udviklingen i husstandenes medierelaterede forbrug og det danske reklameforbrug.

Rapporteringen er i sin form web-baseret og opdelt i en række emnesider. Kilder til tekst og tabeller er bl.a. Gallup, Gemius og Danmarks Statistik.


Tags:


Emne:
Geografi: Dansk statistik


Tilbage til oversigt

Informations­specialisternes blog

Vi kommer langt omkring i statistikkens verden. Falder vi over en spændende statistik, deler vi den med jer her på bloggen.

Bemærk derfor også, at vi henviser til eksterne websites og frasiger os ansvaret for disse tilgængelighed.

Læs bloggen