Gå til sidens indhold

Privatlivs- & Cookiepolitik

Vi bruger cookies for at give dig som bruger den bedst mulige oplevelse på dst.dk. Ved at fortsætte på siden accepterer du vores brug af cookies.

OK

Læs mere om vores Privatlivs- & Cookiepolitik her

Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed

Publikationen udgør anden del af Danmarks Statistiks Strategi 2010.
Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed indeholder de nationale og internationale love og regler samt det økonomiske grundlag for Danmarks Statistik.

 
Se Strategi 2010www.dst.dk/strategi.




Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed findes også på engelsk.


Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed

Hent som pdf

Hele publikationen

Kolofon

Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed
Tværgående
ISBN: 87-501-1536-7
Udgivet: 24. april 2006 kl. 09:30
Antal sider: 21
Kontaktinfo:
Martin Bingen Jørgensen
Telefon: 39 17 37 08

tilmeld dig nyheder

Modtag nyheder om de emner, der interesserer dig