Gå til sidens indhold

Privatlivs- & Cookiepolitik

Vi bruger cookies for at give dig som bruger den bedst mulige oplevelse på dst.dk. Ved at fortsætte på siden accepterer du vores brug af cookies.

OK

Læs mere om vores Privatlivs- & Cookiepolitik her

Koblingsprojektet, faktisk afholdte udgifter

COVID-19: Beslutningstagerne har brug for viden om, hvordan COVID-19 påvirker samfundsøkonomien lige nu. Derfor er din indberetning også vigtig i denne ekstraordinære situation. Tak for dit bidrag til statistikken. Læs om COVID-19 og indberetning

Upload af regneark:

Start indberetning

Indberetningsfrist

Fristen for indberetning er 20. marts 2020.

Vejledning

Find vejledning i regnearket ovenfor.

Kontakt Social- og Indenrigsministeriet om indberetningens indhold

Bjarke Garnov Andersen
E-mail: bgva@sim.dk
Tlf.: 4185 1183

Jonas Theis Hertel Wulff
E-mail: jthw@sim.dk
Tlf.: 4185 1268

Kontakt Danmarks Statistk om hvordan man indsender indberetningen

Support til indberetning

Formål og anvendelse

Formålet med koblingsprojektet er at give de deltagende kommuner bedre muligheder for at sammenligne sig med andre kommuner med udgangspunkt i sammenlignelige aktivitetsdata og udgiftsdata på det specialiserede voksenområde. Med koblingsprojektet ønskes det således at styrke statslige og kommunale analyse- og styringsmuligheder ved at tilvejebringe et sammenligneligt datagrundlag for de deltagende kommuner.

Ansvarlig for siden

Erhvervs­indberetning og -registre